Mājaslapu izstrāde

Pilna servisa mājaslapu izstrāde un uzturēšana

     Izveidojam saturu, struktūru un dizainu

     Publicējam šodien, attīstām rīt pēc vajadzības

     Uzturēšana – mājaslapa vienmēr aktuāla! 

  Piesakies bezmaksas konsultācijai!

Izstrādātās mājaslapas

Mājaslapu izveides process

Jaunas mājaslapas izveide vai esošās uzlabošana

1.

Mājaslapas saturs

Mājaslapa tiek veidota ar atbildēm uz potenciāliem klientiem interesējošiem jautājumiem, novēršot bailes, radot uzticību un vēlmi pasūtīt vai pirkt. Ko viņi vēlas uzzināt, kas palīdzēs viņiem nonākt līdz sadarbībai tieši ar jums? Atbilde uz šo jautājumu ir pirmais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas saturs.

  • informācijas iegūšana, apkopošana un analīze;
  • jaunu tekstu radīšana, esošo apstrāde un korekcijas;
  • fotografēšana un attēlu piemeklēšana no foto bankām.

2.

Mājaslapas dizains

Kādas krāsas, formas, fontus, elementus, atēlus izvēlēties, lai mājaslapa būtu saprotama, uztverama un uzrunātu potenciālo klientu? Atbilde uz šo ir otrais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas dizains.

  • fontu izvēle, izmēri, krāsas;
  • vizuālo elementu sagatavošana;
  • formas, saturam pielāgots izklājums.

3.

Mājaslapas izstrāde

Kad ir gatavs mājaslapas saturs un dizains ir palicis trešais solis - mājaslapas tehniskā sagatavošana publicēšanai internetā.

  • satura un dizaina pārvēršana mājaslapā;
  • mājaslapas testēšana un saskaņošana;
  • publicēšana internetā.

Jaunu mājaslapu vai uzlabot esošo?

Mājaslapu izveidē piedāvājam pilnu pakalpojumu klāstu, kā arī atsevišķus pakalpojumus gan mājaslapas izveides procesā, gan pēc tās publicēšanas.

Izstrādājam mājaslapas, kas palīdzēs sasniegt Tava uzņēmuma mērķus:

  • veicināt uzņēmuma atpazīstamību,
  • piesaistīt klientus,
  • palielināt pārdošanas apjomus un
  • atvieglot ikdienas darbu.

Nodrošinām pilnu izstrādes ciklu no izpētes, mērķu definēšanas un stratēģijas līdz pat apmeklētāju piesaistei un mājaslapas lietotāju uzvedības analīzei.


Mēs palīdzēsim izvēlēties pārbaudītus rīkus, definēt reālus mērķus un izstrādāt efektīvas stratēģijas (SEO optimizācija, saturs, UX u. c.), lai mājaslapa kļūtu par jaunu klientu magnētu un labāko pārdevēju.

Mājaslapu veidi

Uzņēmuma vizītkarte

Vizītkartes tipa mājaslapa sniedz informāciju par uzņēmumu, darbības virzieniem un saziņas iespējām.

Klientu piesaiste

Mērķis informēt mērķauditoriju par piedāvājumu uz kuru var pieteikties vai uzzināt vairāk atstājot savus kontaktus.

Pārdošana internetā

Produktu vai pakalpojumu piedāvāšana iegādei e-komercijas veidā.

Informatīva mājaslapa

Mērķis atvieglot klientu apkalpošanu publicējot informāciju internetā.

Portfolio mājaslapa

Portfolio mājaslapa ir veids, kā vizuāli pievilcīgā veidā - attēlu galerija, parādīt mērķauditorijai paveiktos darbus.

Darbinieku piesaiste

Mājaslapa darbinieku piesaistei palīdzēs efektīvai personāla atlasei un darba devēja tēla veidošanai.

Kāpēc vairums mājaslapu nav efektīvas?

Iespējams, Tu pat nenojaut, ka 75% no digitālā mārketinga efektivitātes nosaka nevis tas, cik daudz mājaslapai ir apmeklētāji, bet gan cik labi mājaslapa spēj pārvērst apmeklētājus sasniegtos rezultātos - zvans, e-pasts, aizpildīta saziņas forma, nopirkts produkts, utt.

Google un META reklāmas tīkli ļauj mums sasniegt potenciālos klientus, aicināt apmeklēt mājaslapu, bet problēma var sākties pašā mājaslapā - vai tā ir optimizēta mērķu sasniegšanai? Šeit nekāds apmeklētāju skaits nav glābiņš, ja mājaslapa nespēj pārvērst apmeklētājus rezultātos.

Visbiežāk risinājums meklējams pareizā stratēģijā, kā mājaslapa vai internetveikals tiek izplānots un veidots. Darbības:

  • veikt mājaslapas plānošanu — izpēti un stratēģijas, mērķu, SEO, satura u. c. izveidi;
  • ieviest rīkus un risinājumus, kas palīdz piesaistīt un noturēt mājaslapas apmeklētājus;
  • novērtēt rezultātus, lai spētu veikt uzlabojumus un turpinātu pilnveidot mājaslapu.

Zing priekšrocības

   Ātra izveide

Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri izveidot mājaslapu saturu, dizainu un tehnisko risinājumu.

   Pieejami

Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.

   Rezultatīvi

Investīcijas pareizajās aktivitātēs ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.

   Serviss

Informācijas aktualitāte un pastāvīga veikto aktivitāšu novērošana.

Kā tiek sasniegti rezultāti ar mājaslapu?

Biežāk sastopamās kļūdas mājaslapās

  • Apmeklētājs 3 sekunžu laikā nav spējīgs nosaukt produktu vai pakalpojumu, kas tiek prezentēts mājaslapā.

  • Neskaidrs piedāvājuma galvenais virsraksts un ar produktu vai pakalpojumu nesaistīti attēli.

  • Izlasot mājaslapas sadaļu virsrakstus tie neveido vienotu stāstu par pakalpojumu.

  • Pakalpojuma apraksts, kurš ir vispārīgs un nekonkrēts.

  • Mājaslapas saturs nav testēts uz reāliem klientiem. Tas nenovērš klientu šaubas un bailes par kvalitāti, lietošanu, piegādi, utml.

  • Nav veikta pārbaude uz mobilajām ierīcēm un dažādiem internet pārlūkiem.

  • E-pasts un kontakti nav izvietoti labi redzamā vietā katrā lapā.

  • Pārāk ilgi jāgaida uz attēlu ielādi.

  • Zemas kvalitātes logo.

  • Dizainā ir pārāk daudz elementu, apmeklētājs apjūk.

  • Ēnainas fotogrāfijas, kas uzņemtas mitrā, lietainā laikā, var atstāt sliktu iespaidu uz mājaslapas apmeklētājiem. Nepieciešams nomainīt pret tādām, kas ir gaišas, uzņemtas saulainā laikā – rada pozitīvu iespaidu.

Ieteikumi veidojot mājaslapu

  • Mājaslapas saturs tiek rakstīts nevis sev, bet potenciālajiem klientiem.

  • Mājaslapai ir ļoti maz laika, lai uzrunātu un pārliecinātu apmeklētāju.

  • Mājaslapas apmeklētāji saturu nelasa kā grāmatu - viņi to skenē un meklē pazīstamus vārdus.

  • Mājaslapas apmeklētājiem neinteresē Tavas preces un pakalpojumi, bet gan veids, kā Tu vari viņiem palīdzēt atrisināt viņu problēmu jeb apmierināt vajadzību.

  • Mājaslapas apmeklētājiem patīk īsi teksti, kurus atbalsta foto, video, ikonas un citi vizuālie elementi.

  • Veidojiet virsrakstus, lai tie veidotu vienotu stāstu par produktu vai pakalpojumu.

  • Mājaslapas apmeklētāji nu jau ļoti bieži Tavu mājaslapu apmeklē mobilajā telefonā.

  • Esiet konservatīvi ar navigācijas kategoriju nosaukumiem, lietojiet Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Paveiktais, Kontakti. Apmeklētājiem tas ir pierasts un saprotams.

  • Pirmajā blokā nepieciešams ievietot mazu ievadtekstu, kas paskaidro būtību un piedāvājumu, unikalitāti un rada motivāciju turpināt apmeklējumu.

  • Izvietojiet uzticības elementus - sadarbības partneri, paveiktie darbi, komandas attēli, atsauksmes (īstas) - tas palīdzēs nokļūt tuvāk darījumam.

  • Sakārtojiet mājaslapas statistikas datu ievākšanu, mērķu uzstādīšanu analīzei (Google Analytics).

  • Darījumi reti notiek pirmajā apmeklēšanas reizē, sakārtojiet, lai mājaslapā ir izvietots kods, kas ļauj atkārtoti uzrunāt apmeklētājus pēc mājaslapas pamešanas.

  • Online čats ir izmēģināšanas vērts. To var izvietot konkrētos mājaslapas atvērumos (ne sākumlapā), lai uzrunātu jau ieinteresētus apmeklētājus. Tas var pozitīvi ietekmēt pārdošanu un atgriezenisko saiti no klientiem. Var aktivizēt čatu tiem apmeklētājiem, kuri atgriežas 3-4 reizi (ir ļoti ieinteresēti).

  Biežāk uzdotie jautājumi!