Mājaslapu izstrāde
Pilna servisa mājaslapu izstrāde un uzturēšana
Izveidojam saturu, struktūru un dizainu
Publicējam šodien, attīstām rīt pēc vajadzības
Uzturēšana – mājaslapa vienmēr aktuāla!
Piesakies bezmaksas konsultācijai!
Jaunas mājaslapas izveide vai esošās uzlabošana
1.
Mājaslapas saturs
Mājaslapa tiek veidota ar atbildēm uz potenciāliem klientiem interesējošiem jautājumiem, novēršot bailes, radot uzticību un vēlmi pasūtīt vai pirkt. Ko viņi vēlas uzzināt, kas palīdzēs viņiem nonākt līdz sadarbībai tieši ar jums? Atbilde uz šo jautājumu ir pirmais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas saturs.
- informācijas iegūšana, apkopošana un analīze;
- jaunu tekstu radīšana, esošo apstrāde un korekcijas;
- fotografēšana un attēlu piemeklēšana no foto bankām.
2.
Mājaslapas dizains
Kādas krāsas, formas, fontus, elementus, atēlus izvēlēties, lai mājaslapa būtu saprotama, uztverama un uzrunātu potenciālo klientu? Atbilde uz šo ir otrais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas dizains.
- fontu izvēle, izmēri, krāsas;
- vizuālo elementu sagatavošana;
- formas, saturam pielāgots izklājums.
3.
Mājaslapas izstrāde
Kad ir gatavs mājaslapas saturs un dizains ir palicis trešais solis - mājaslapas tehniskā sagatavošana publicēšanai internetā.
- satura un dizaina pārvēršana mājaslapā;
- mājaslapas testēšana un saskaņošana;
- publicēšana internetā.
Jaunu mājaslapu vai uzlabot esošo?
Mājaslapu izveidē piedāvājam pilnu pakalpojumu klāstu, kā arī atsevišķus pakalpojumus gan mājaslapas izveides procesā, gan pēc tās publicēšanas.
Izstrādājam mājaslapas, kas palīdzēs sasniegt Tava uzņēmuma mērķus:
- veicināt uzņēmuma atpazīstamību,
- piesaistīt klientus,
- palielināt pārdošanas apjomus un
- atvieglot ikdienas darbu.
Nodrošinām pilnu izstrādes ciklu no izpētes, mērķu definēšanas un stratēģijas līdz pat apmeklētāju piesaistei un mājaslapas lietotāju uzvedības analīzei.
Mēs palīdzēsim izvēlēties pārbaudītus rīkus, definēt reālus mērķus un izstrādāt efektīvas stratēģijas (SEO optimizācija, saturs, UX u. c.), lai mājaslapa kļūtu par jaunu klientu magnētu un labāko pārdevēju.
Mājaslapu veidi
Uzņēmuma vizītkarte
Vizītkartes tipa mājaslapa sniedz informāciju par uzņēmumu, darbības virzieniem un saziņas iespējām.
Klientu piesaiste
Mērķis informēt mērķauditoriju par piedāvājumu uz kuru var pieteikties vai uzzināt vairāk atstājot savus kontaktus.
Pārdošana internetā
Produktu vai pakalpojumu piedāvāšana iegādei e-komercijas veidā.
Informatīva mājaslapa
Mērķis atvieglot klientu apkalpošanu publicējot informāciju internetā.
Portfolio mājaslapa
Portfolio mājaslapa ir veids, kā vizuāli pievilcīgā veidā - attēlu galerija, parādīt mērķauditorijai paveiktos darbus.
Darbinieku piesaiste
Mājaslapa darbinieku piesaistei palīdzēs efektīvai personāla atlasei un darba devēja tēla veidošanai.
Kāpēc vairums mājaslapu nav efektīvas?
Iespējams, Tu pat nenojaut, ka 75% no digitālā mārketinga efektivitātes nosaka nevis tas, cik daudz mājaslapai ir apmeklētāji, bet gan cik labi mājaslapa spēj pārvērst apmeklētājus sasniegtos rezultātos - zvans, e-pasts, aizpildīta saziņas forma, nopirkts produkts, utt.
Google un META reklāmas tīkli ļauj mums sasniegt potenciālos klientus, aicināt apmeklēt mājaslapu, bet problēma var sākties pašā mājaslapā - vai tā ir optimizēta mērķu sasniegšanai? Šeit nekāds apmeklētāju skaits nav glābiņš, ja mājaslapa nespēj pārvērst apmeklētājus rezultātos.
Visbiežāk risinājums meklējams pareizā stratēģijā, kā mājaslapa vai internetveikals tiek izplānots un veidots. Darbības:
- veikt mājaslapas plānošanu — izpēti un stratēģijas, mērķu, SEO, satura u. c. izveidi;
- ieviest rīkus un risinājumus, kas palīdz piesaistīt un noturēt mājaslapas apmeklētājus;
- novērtēt rezultātus, lai spētu veikt uzlabojumus un turpinātu pilnveidot mājaslapu.
Zing priekšrocības
Ātra izveide
Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri izveidot mājaslapu saturu, dizainu un tehnisko risinājumu.
Pieejami
Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.
Rezultatīvi
Investīcijas pareizajās aktivitātēs ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.
Serviss
Informācijas aktualitāte un pastāvīga veikto aktivitāšu novērošana.
Kā tiek sasniegti rezultāti ar mājaslapu?
Biežāk sastopamās kļūdas mājaslapās
-
Apmeklētājs 3 sekunžu laikā nav spējīgs nosaukt produktu vai pakalpojumu, kas tiek prezentēts mājaslapā.
-
Neskaidrs piedāvājuma galvenais virsraksts un ar produktu vai pakalpojumu nesaistīti attēli.
-
Izlasot mājaslapas sadaļu virsrakstus tie neveido vienotu stāstu par pakalpojumu.
-
Pakalpojuma apraksts, kurš ir vispārīgs un nekonkrēts.
-
Mājaslapas saturs nav testēts uz reāliem klientiem. Tas nenovērš klientu šaubas un bailes par kvalitāti, lietošanu, piegādi, utml.
-
Nav veikta pārbaude uz mobilajām ierīcēm un dažādiem internet pārlūkiem.
-
E-pasts un kontakti nav izvietoti labi redzamā vietā katrā lapā.
-
Pārāk ilgi jāgaida uz attēlu ielādi.
-
Zemas kvalitātes logo.
-
Dizainā ir pārāk daudz elementu, apmeklētājs apjūk.
-
Ēnainas fotogrāfijas, kas uzņemtas mitrā, lietainā laikā, var atstāt sliktu iespaidu uz mājaslapas apmeklētājiem. Nepieciešams nomainīt pret tādām, kas ir gaišas, uzņemtas saulainā laikā – rada pozitīvu iespaidu.
Ieteikumi veidojot mājaslapu
-
Mājaslapas saturs tiek rakstīts nevis sev, bet potenciālajiem klientiem.
-
Mājaslapai ir ļoti maz laika, lai uzrunātu un pārliecinātu apmeklētāju.
-
Mājaslapas apmeklētāji saturu nelasa kā grāmatu - viņi to skenē un meklē pazīstamus vārdus.
-
Mājaslapas apmeklētājiem neinteresē Tavas preces un pakalpojumi, bet gan veids, kā Tu vari viņiem palīdzēt atrisināt viņu problēmu jeb apmierināt vajadzību.
-
Mājaslapas apmeklētājiem patīk īsi teksti, kurus atbalsta foto, video, ikonas un citi vizuālie elementi.
-
Veidojiet virsrakstus, lai tie veidotu vienotu stāstu par produktu vai pakalpojumu.
-
Mājaslapas apmeklētāji nu jau ļoti bieži Tavu mājaslapu apmeklē mobilajā telefonā.
-
Esiet konservatīvi ar navigācijas kategoriju nosaukumiem, lietojiet Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Paveiktais, Kontakti. Apmeklētājiem tas ir pierasts un saprotams.
-
Pirmajā blokā nepieciešams ievietot mazu ievadtekstu, kas paskaidro būtību un piedāvājumu, unikalitāti un rada motivāciju turpināt apmeklējumu.
-
Izvietojiet uzticības elementus - sadarbības partneri, paveiktie darbi, komandas attēli, atsauksmes (īstas) - tas palīdzēs nokļūt tuvāk darījumam.
-
Sakārtojiet mājaslapas statistikas datu ievākšanu, mērķu uzstādīšanu analīzei (Google Analytics).
-
Darījumi reti notiek pirmajā apmeklēšanas reizē, sakārtojiet, lai mājaslapā ir izvietots kods, kas ļauj atkārtoti uzrunāt apmeklētājus pēc mājaslapas pamešanas.
-
Online čats ir izmēģināšanas vērts. To var izvietot konkrētos mājaslapas atvērumos (ne sākumlapā), lai uzrunātu jau ieinteresētus apmeklētājus. Tas var pozitīvi ietekmēt pārdošanu un atgriezenisko saiti no klientiem. Var aktivizēt čatu tiem apmeklētājiem, kuri atgriežas 3-4 reizi (ir ļoti ieinteresēti).
Biežāk uzdotie jautājumi!
-
Kāpēc man nepieciešama mājaslapa?
Mājaslapa ir pirmā lieta, kas jāizveido, lai uzņēmums būtu atrodams internetā.
Potenciālie klienti interesējas par jūsu darbības jomu, meklē risinājumus problēmām kuras jūs risināt vai vienkārši meklē jūsu piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Mājaslapa ir daudzfunkcionāla, tādēļ var sniegt daudz ieguvumu jūsu biznesam. Šeit uzskaitīsim populārākos no tiem:
- Pareizi optimizēta mājaslapa ir jaunu klientu piesaistīšanas rīks. Ja uz noteiktiem atslēgvārdiem izdodas sasniegt augstus rezultātus Google, Bing vai Yandex meklētājos, tad par jums regulāri uzzinās jauni klienti;
- Mājaslapa var būt vieta, kurā izvietot informāciju, kas paredzēta tikai klientiem, kas par jūsu uzņēmumu jau zina. Tās var būt aktualitātes, darba laiks, kontakti, dažādi dati;
- Mājaslapa funkcionāli var darboties ne tikai kā vieta, kur lasa vai skatās informāciju. Mājaslapā var veikt, piemēram, pasūtījumus vai pirkumus;
- Savā mājaslapā jūs nosakāt saturu, struktūru un dizainu pēc sava ieskata. Jums ir pilna rīcības brīvība mājaslapā, kas ir izvietota uz jūsu domēna, ko nevar teikt, piemēram, par sociālo tīklu profiliem vai līdzīgiem servisiem;
- Mājaslapa ir lieliska platforma, ar kuras palīdzību pastāstīt par savu uzņēmumu un radīt noteiktu tēlu, tajā skaitā vizuālo;
- Veidojot interneta reklāmas kampaņas, ir nepieciešama mājaslapa vai jebkāds cits links, uz kurieni pārvirzīt tos, kas uzklikšķinājuši uz jūsu izvietotās reklāmas.
-
Kādas funkcijas pilda mājaslapa?
Mājaslapa ir viens no efektīvākajiem veidiem kā iepazīstināt potenciālos klientus ar sevi, piedāvājumu, cenām un cita veida informāciju.
-
Kādi kritēriji raksturo labu mājaslapu?
Laba mājaslapa ir informatīvi pilnīga un aktuāla, saprotami strukturēta, vizuāli pievilcīga un pastiprina vēlmi iegādāties Jūsu preces vai pakalpojumus.
-
Cik ilgā laikā Jūs izveidosiet mana uzņēmuma mājaslapu?
Mājaslapas izveidi veicam 30 dienu laikā no visas nepieciešamās informācijas saņemšanas brīža.
-
Kādas ir mājaslapas izveides cenas?
Laika gaitā ir pierādījies, ka mājaslapas sadaļu/atvērumu skaits ir būtiskākais faktors, kas nosaka to, cik darbietilpīga ir gan mājaslapas izstrāde, gan uzturēšana. Tāpēc mūsu cenu plānu galvenā atšķirība ir tieši atvērumu skaits.
-
Kāda ir mūsu speciālistu kvalifikācija un pieredze?
Mūsu speciālistiem ir ļoti dažāda iepriekšējā pieredze un skatījums. Kādam ir formālā izglītība grafikas dizainā, citam – eksaktajās jomās. Daži ir mākslinieciski, daži labi orientējas tehniskos jautājumos. Bet pats galvenais ir tas, ka visi speciālisti ir apguvuši un turpina apgūt prakstiskas zināšanas, lai spētu jūsu mājaslapu izveidot un uzturēt augstā līmenī. Jāpiebilst, ka esam izveidojuši aptuveni 1000 mājaslapas, no kā esam ieguvuši daudz loti noderīgu mācību.
-
Kāds ir pakalpojuma sniegšanas process?
- Aprunājoties ar konsultantu (var tikt piesaistīts arī speciālists), jūs izvēlaties atbilstošāko abonēšanas plānu un noslēdzat vienošanos.
- Ar jums sazināsies speciālists, kurš veidos mājaslapu, lai izrunātu visus jūsu biznesa mērķus saistībā ar mājaslapu.
- Speciālists veiks mājaslapas izveides darbu, kura laikā vajadzības gadījumā sazināsies ar jums.
- Mājaslapa tiks saskaņota ar jums un publicēta.
- Mājaslapa tiks nodota servisa uzturēšanā noteiktam speciālistam, ar kuru jūs kontaktēsieties, lai veiktu labojumus un uzzinātu aktualitātes.
-
Vai mājaslapas saturs man ir jāsagatavo pašam/-ai?
Mēs vienmēr esam piedāvājuši pilna servisa māsjaslapas izveidi, kas iekļauj ne tikai ierasto dizaina un tehnisko jautājumu risināšanu, bet arī strūktūras un satura izveidi vai apstrādi, kā arī konsultācijas. Tomēr situācijās, kad uzņēmuma nozare ir ļoti specifiska vai satura apjoms milzīgs, klienta palīdzība ir ļoti nepieciešama.
Vajadzības gadījumā par atsevišķu samaksu ir iespējams pasūtīt arī profesionāla satura sagatavošanas pakalpojumu.
-
Vai es varēšu uzzināt, kāda ir mājaslapas atdeve?
Reizi mēnesī mēs nosūtīsim statistikas apkopojumu. Tā kā statistikas dati var nebūt uzreiz izprotami, tos palīdzēs izskaidrot mūsu speciālists.
Statistikas ievākšanas nolūkos mājaslapai mēs pieslēdzam Google Analytics un Google Search Console, kā arī citas sistēmas, ja ir tāda nepieciešamība.
-
Vai mana mājaslapa parādīsies Google un citos meklētājos?
Pareizi izveidojot mājaslapu, tā būs atrodama Google vai citos meklētājos augstās pozīcijās uz meklējumiem pēc uzņēmuma nosaukuma un, iespējams, zemākās pozīcijās arī pēc pakalpojuma nosaukumiem vietējā mērogā (piem., "autoserviss Augšlīgatnē", "ziedi Jēkabpils" u.c.).
Optimizācija, ko veicam šī pakalpojuma ietvaros, tiek apzīmēta kā "iekšējā optimizācija" vai "on-site SEO", kas nozīmē to, ka optimizācija atrodamībai meklētājos tiek veikta mājaslapas iekšienē, nevis ārējos interneta resursos. Vairāk par SEO optimizāciju lasiet šeit.
Augstu un garantētu rezultātu sasniegšanai valsts mērogā uz noteiktām meklēšanas frāzēm papildus mājaslapas pakalpojumam iesakām iegādāties arī specializētu optimizēšanas pakalpojumu (SEO).
-
Vai mājaslapā ievietoto saturu varēšu labot pats/-ti?
Lai arī šāda iespēja ir, to izvēlas aptuveni 5 no 100 klientiem. Labot saturu uz mūsdienīgās satura vadības sistēmās ir salīdzinoši vienkārši, taču pastāv dažādas nianses, kuras daudz labāk pārzinās speciālists.
-
Vai mēs varam izveidot mājaslapas dizainu atsevišķi?
Diemžēl nē. Mūsu optimizētajā izstrādes procesā nav pat atseviška dizaina veidošanas posma. Mājaslapa vienlaicīgi tiek būvēta strukturāli, tehniski un vizuāli uz platformām, ar ko strādājam. Tādā veidā ir iespējams aplūkot reāli funkcionējošu mājaslapu jau izstrādes sākumā un fleksibli mainīt atkarībā no vajadzības.
-
Cik valodās būs mana mājaslapa?
Mājaslapu varam izveidot vairākās valodās, taču tad ir nepieciešams lielāks atvērumu skaits (lielāks cenu plāns). Mēs iesakām kritiski izvērtēt to, kas ir jūsu mērķauditorija un darbības reģions, lai noteiktu, kādās valodās mājaslapa jāveido un jāuztur. Profesionāla līmeņa tulkojumus mēs piedāvājam tikai par atsevišķu samaksu.
-
Ko darīt, ja noslēgts līgums, bet mani neapmierina izveidotā mājaslapa?
Mūsu mērķis ir veidot ar jums ilgtermiņa sadarbību, tāpēc parasti mēs veicam labojumus un izmaiņas tik ilgi, kamēr rezultāts jūs apmierina. Dažkārt līdz arī cita speciālista piesaiste.
-
Ko darīt, ja nepieciešama funkcionalitāte, kuru nevaram vai nezinām, vai varam piedāvāt?
Varētu teikt, ka mēs piedāvājam 80 % no mazam biznesam reāli nepieciešamajām iespējām, jo platformas, ko izmantojam, šādam modelim tiek arī attīstītas. Ja rodas šaubas par kādu noteiktu iespēju, lūdzu, konsultējieties ar mūsu speciālistiem.
-
Kādas platformas un tehniku izmantojam?
Mēs izmantojam speciālizētas Dānijā un ASV izstrādātas mājaslapu izveides un uzturēšanas platformas DUDA un Mono Solutions, kas sevi ir pierādījušas vairāku gadu garumā. Uz tām darbojas vairāki miljoni mājaslapu, tāpēc tās tiek regulāri papildinātas un attīstītas, kas ir ieguvums arī jums!
-
Vai varu iegūt arī e-pastu ar sava domēna nosaukumu?
Lai arī mēs nespecializējamies uz e-pasta pakalpojumu nodrošināšanu, par atsevišķu samaksu ir iespējams izveidot dažas e-pasta adreses.
Ja vēlaties e-pasta nosaukumā sava domēna nosaukum (piem., janis@uznemums.lv), to var nokonfigurēt tādu servisu kā Gmail (G Suite) vai Inbox.lv maksas versijās.
-
Kāpēc ir nepieciešams mājaslapas uzturēšanas serviss?
Aktīvam uzņēmumam pakalpojumu vai preču klāsts papildinās vai mainās vismaz 3–4 reizes gadā. Mainās kontaktinformācija un darba laiki, mainās darbinieki, ir jāpapildina paveikto darbu bilžu galerija, dokumentācijas, noteikumi, blogi utt. Regulāri veidojot akcijas un reklāmas kampaņas, mājaslapās ir jāveic atbilstošas izmaiņas. Arī tad, ja nav nepieciešams atjaunināt saturu, svarīgi ir uzturēt mājaslapu arī tehniskā kārtībā.
Strādājot ar nelieliem uzņēmumiem, mēs esam sapratuši, ka mazāka problēma ir nevis izveidot mājaslapu, bet gan to profesionāli uzturēt.
Šeit ir pilns saraksts ar servisa pakalpojumiem:
- Mājaslapas satura labošana vai papildināšana pēc klienta pieprasījuma neierobežotu reižu skaitu;
- Mājaslapas veiktspējas statistika ik ceturksni (apmeklējums, tā avoti u.c.);
- Mājaslapas pilnīga pārveide ("redizains") reizi 12 mēnešos, sākot ar 2. abonēšanas periodu;
- Konsultācijas ar speciālistu par mājaslapas attīstību un pilnveidošanu;
- Tehnisku un saturisku uzlabojumu veikšana atbilstoši aktuālajām prasībām un iespējām;
- Tehnisku kļūdu monitorings un novēršana;
- Mājaslapas pieejamības pārbaude ik dienu;
- Uzturēšana uz servera;
- SSL drošības sertifikāta uzturēšana.