TOP 3 iemesli, kāpēc biznesam nepieciešama mājaslapa
1. Atrodamība
Pirms izdarīt jebkādu nozīmīgu lēmumu – pirkt vai nepirkt, sadarboties vai nesadarboties – cilvēki veic izpēti internetā, meklējot risinājumus savām problēmām un vajadzībām. Tāpēc ir likumsakarīgi, ka ik sekundi (!) Google tiek veikti >40 000 meklējumu.
Ko tas nozīmē jums kā uzņēmējam? Ja jums nav mājas lapas, vai arī tā ir sliktā stāvoklī – nav atrodama pēc biznesam nozīmīgiem atslēgas vārdiem, tad, visdrīzāk, potenciālais klients izvēlēsies sadarboties ar kādu no jūsu konkurentiem. Pat ja viņu piedāvājums, objektīvi vērtējot, ir sliktāks. Vienkārši tādēļ, ka tas ir vieglāk atrodams internetā, bet jūsējais – nē.
2. Pārdošanas instruments
Mājas lapa ir efektīvs pārdošanas instruments, kas darbojas 24 stundas dienā, 7dienas nedēļā. Arī tad, kad jūs tai nepievēršat uzmanību. Tā nepārtraukti uzrunā potenciālos klientus un sniedz tiem nepieciešamo informāciju gan par jūsu uzņēmumu, gan par tā piedāvājumu – precēm vai pakalpojumiem.
Taču tas vēl nav viss. Laba mājas lapa spēj pārvērst vienkāršus apmeklētājus par klientiem! Jau pati tās uzbūve mudina veikt darījumu. Nekas tajā nav nejaušs – ikviena teksta rindkopa, attēls, poga vai cits elements atrodas savā vietā un, tāpat kā labs pārdevējs, sagatavo potenciālo klientu tālāku soļu veikšanai.
3. Mārketinga instruments
Ne vienmēr klienti jau pēc pirmā mājas lapas apmeklējuma ir gatavi pieņemt lēmumu. Tāpēc, ja mājas lapas apmeklētājs nav piezvanījis, aizpildījis saziņas formu vai kaut ko nopircis, viņš ir jāuzrunā atkārtoti. To var izdarīt ar Google un Facebook reklāmām, kas ļauj atgādināt par iespējamās sadarbības priekšrocībām un ieguvumiem.
Tāpat mājas lapa var kalpot kā lieliska platforma ar jau esošiem klientiem – tā ir iespēja neuzbāzīgi atgādināt par sevi un veicināt lojalitātes veidošanos.
Protams, šie ir tikai daži būtiskākie iemesli, kāpēc biznesam nepieciešama mājas lapa. Uzņēmumi un to sniegtie pakalpojumi ir ļoti atšķirīgi, tādēļ mēs ikvienas jaunas mājas lapas izveidi sakām ar klienta biznesa izpēti un vajadzību noskaidrošanu.
Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim par citiem jūsu jaunās vai uzlabotās mājas lapas potenciālajiem ieguvumiem un jaunu klientu piesaistīšanas iespējām!