+371 2641 6000        info@zing.lv

Blogs

Digitālā mārketinga padomi, jaunumi un aktualiatātes

  • Vai Tavam uzņēmumam tiešām IR nepieciešama jauna mājas lapa?
    12/08/2025
    Vai Tavam uzņēmumam tiešām IR nepieciešama jauna mājas lapa?

    Ikdienas darbā saskaroties ar situācijām, kad klienti pasūta jaunas mājas lapas izstrādi, argumentējot šo nepieciešamību ar tekstu “mūsu esošā mājas lapa jau ir 5 gadus veca” un “izskatās, ka tā nemaz vairs nepatīk lietotājiem”, “vairs nav stilīga”, ir “nemoderna”, vai arī pavisam vienkārši – “nu, nepatīk”… Mums tas, protams, nozīmē iespēju nopelnīt, taču, ja būsim godīgi, tad šāda klientu argumentācija liek nopietni pārdomāt situāciju. Vai tiešām emocionāli un intuitīvi secinājumi ir pietiekams pamats investīcijām jaunā mājas lapā? Varbūt tomēr sākumā ir vērts apsēsties, padomāt, izanalizēt situāciju, saprast, kas tieši ar esošo mājas lapu nav kārtībā un tikai tad sākt darbu?

    Mēs, digitālās mārketinga aģentūras Zing speciālisti, joprojām esam 100% pārliecināti: efektīvs interneta mārketings nav iespējams bez pārdomātas un adekvāti “aprīkotas” uzņēmuma mājas lapas. Nepietiek tikai ar Facebook profilu un Twitter kontu (ja vien bizness nav manikīra pakalpojumi paša virtuvē). Turklāt mājas lapai jābūt arī responsīvai – t.i. ērti lietojamai arī mobilajās ierīcēs.

    Starp citu, varam padalīties arī ar Latvijas Centrālās Statistikas Pārvaldes (CSP) datiem, kas liecina, ka 2017. gadā mājas lapa bija 62.9% uzņēmumu. Jaunākajā CSP apskatā teikts, ka “mājaslapas esamība ir lielā mērā atkarīga no uzņēmuma lieluma: tikai katram otrajam mazajam uzņēmumam bija sava interneta mājaslapa (58,3%). Savukārt vidējiem un lieliem uzņēmumiem interneta mājaslapa bija attiecīgi 82,5% un 96,2%.” Tā lūk!

    Mājas lapu veidi

    Vispirms vienkārši “saliksim visu pa plauktiņiem” un sapratīsim, ko tad īsti uzņēmējs gaida no savas mājas lapas. Kādas ir lapas funkcijas un mērķi, kas ir mājas lapas mērķa auditorija. Mūsu piedāvājumā ir pavisam vienkāršs un loģisks mājas lapu iedalījums:

    korporatīvās mājas lapas – pilnvērtīgs interneta resurss ar plašām funkcionālām iespējām. Šādā mājas lapā tiek izvietota visa informācija, ko vēlaties komunicēt klientiem. Korporatīvā mājas lapa ar dažādu papildus sadaļu un moduļu palīdzību veido uzņēmuma un zīmola tēlu, iesaista klientus, paaugstina klientu lojalitātes līmeni. Šāda mājas lapa rada iespēju klientiem būt labi informētiem par visu, kas notiek uzņēmumā.

    interneta veikali – ikviena interneta veikala pamatideja – radīt cilvēkiem plašas iespējas izvēlēties preces vai pakalpojumus, to pasūtīšanas un apmaksas veidus tiešsaistes režīmā. Nav īpašas nozīmes tam, kur atrodas pircējs – arī preču piegādi organizē pats pārdevējs un pircējam atliek vien izvēlēties cenas ziņā atbilstošāko piegādes veidu.

    promo lapa vai vizītkarte – tāds interneta resurss, kura galvenais uzdevums ir preces, pakalpojuma, zīmola vai uzņēmuma pārstāvniecība interneta vidē. Parasti promo lapas tiek izmantotas, lai pievērstu uzmanību īstermiņa reklāmas kampaņu laikā, vai arī, lai veidotu kādu uzņēmuma tēla elementu. Lielākoties, promo lapas atspoguļo vienu produktu un maksimāli fokusējas uz sekmīgu mijiedarbību ar tās lietotāju. Vizītkarti iespējams veidot arī uz CMS sistēmas bāzes un tad to nepieciešamības gadījumā ir iespējams “apaudzēt” ar papildus funkcijām un sastāvdaļām, izveidojot no tās pilnvērtīgu uzņēmuma mājas lapu. Investīcija, kas sevi attaisno!

    Ko darīt, ja atbildes uz šiem jautājumiem ir – jā? Taisīt uzreiz pilnīgi jaunu lapu un veco izmest miskastē? Mēs iesakām sākt ar t.s. WEB Usability auditu. Citiem vārdiem runājot: izanalizējiet visus riska faktorus, kas saistīti ar mājas lapas uztveri un tās lietotāju ērtībām.

    Mūsu WEB Usability auditu speciālisti un eksperti saka, ka veiksmīgu mājas lapu raksturo 5 vienkāršas lietas:

    • pareizi uzstādīti mājas lapas mērķi,
    • mājas lapas apmeklētāji tiek motivēti šos mērķus pildīt,
    • mājas lapas apmeklētāji tiek piesaistīti mērķtiecīgi un pārdomāti,
    • ir padomāts arī par to, kā lietotāju uzmanība mājas lapā tiks noturēta,
    • ir uzstādīta skaidra un saprotama analītikas sistēma.

    Turpinājumā minēsim dažas raksturīgākās kļūdas (un atļausimies pievienot pat dažus tipiskāko kļūdu piemērus), kuras parasti atklājas WEB Usability audita ietvaros.

    Kur tad ir telefons?

    Bieži vien pat mājas lapās, kas ir vistiešāk saistītas ar servisa jomu un kur ir 100% skaidrs, ka cilvēki zvanīs, lai noskaidrotu pakalpojuma pieejamību, nosacījumu un/vai tehniskās specifikācijas, nav atrodams tālruņa numurs. Kaut kur jau tas ir, bet vai nu noslēpts kaut kur lapas dzīlēs, vai arī viena numura vietā cilvēkam tiek piedāvāti līdz pat 10 un vairāk dažādu speciālistu vai nodaļu numuri.

    • Atceries, ka klientam jau tā ir jāizdara sarežģīta izvēle starp Tavu piedāvāto pakalpojumu un konkurentu pakalpojumiem. Nevajag vēl vairāk mocīt viņu, liekot izvēlēties vēl arī konkrēto saziņas personu.
    • Nespīdziniet klientus ar nezin kur nobēdzinātiem tālruņa numuriem sīkā drukā!
    • Lieciet vienu, skaidri redzamu un salasāmu tālruņa numuru pirmajā lapā un atkārtojiet to arī citās sadaļās.
    • Mūsdienu IP telefonijas risinājumi spēj ātri, kvalitatīvi un lēti atrisināt jebkura līmeņa tālruņu pāradresācijas Tava uzņēmuma iekšienē.

    Vai šī ir “call-to-action” poga?

    Nereti mājas lapas lietotājam ir ļoti grūti izsecināt, ka zem viena vai cita dizaina elementa patiesībā slēpjas aicinājums uz konkrētu darbību. “Call-to-action” pogas ir jānoformē tā, lai tās būtu nepārprotamas. Vienkārši un stereotipiski risinājumi šajā gadījumā strādā, jo tos atpazīst un lieto visi!

    Kā lai saprot, kas ir svarīgāks?

    Akcentējiet to, ko vēlaties, lai izdara mājas lapas apmeklētājs, virziet cilvēka uzmanību! Aicinājumam aizpildīt kādu pieteikuma formu, pierakstīties jaunumiem vai veikt pasūtījumu, piezvanīt, lai konsultētos, t.i. “call-to-action” funkcionālim, ir jābūt izvietotam mājas lapā skaidri un uzskatāmi!

    Vai tiešām šis viss man ir jāizpilda?

    Lūdzot mājas lapas lietotājam aizpildīt kādas formas, nevajag noslogot viņu ar liekas informācijas pieprasīšanu. Lūdziet tikai pašu svarīgāko informāciju. Izvērtējiet, kas Tavam lietotājam jau šķitīs apgrūtinoši!

    Vai šī forma vispār strādā?

    Rūpīgi pārbaudi, vai visas pieteikuma formas tiešām darbojas un vai informācija no tām nokļūst iecerētajā vietā! Lietotājs ir ļoti jūtīgs pret nestrādājošu funkcionāli.

    Kopsavilkums:

    Iedzīvinot profesionāli veikta WEB Usability audita rekomendācijas, Tev ir iespēja mērķtiecīgi sakārtot esošo mājaslapu, padarot to daudz efektīvāku!

    Protams, jauna mājas lapa uzņēmuma biznesa dzīvi noteikti padarīs dinamiskāku – tikai ar vienu noteikumu: ja tā būs veidota profesionāli un ar skaidru misijas apziņu.

    Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim par citiem jūsu jaunās vai uzlabotās mājas lapas potenciālajiem ieguvumiem un jaunu klientu piesaistīšanas iespējām!

    Lasīt vairāk
  • Kā noteikt interneta reklāmas efektivitāti un kas ir konversija?
    12/08/2025
    Kā noteikt interneta reklāmas efektivitāti un kas ir konversija?

    Konversija – pirkumu/pieteikumu skaits attiecībā pret kopējo apmeklējumu skaitu izteikts procentos

    Lasīt vairāk
  • Mājaslapas saturs - kā to pareizi veidot?
    12/08/2025
    Mājaslapas saturs - kā to pareizi veidot?

    Esi vienkāršs!

    Mājaslapas saturs ir viens no būtiskākajiem mājaslapas komponentiem. Saturam ir jāpārspēj dizains! Ir svarīgi, ka saturs tiek rakstīts pārdomāti un lasītājam saprotami. Jāņem vērā vairāki aspekti – mērķis un auditorija, vēstījuma saturs un vizuālie materiāli.

    Vēstījuma mērķis un auditorija nosaka to, kā ir jāveido un kas ir jāiekļauj mājaslapas saturā. Vai autors ar savu rakstīto cenšas piedāvāt klientam kādu produktu, vai arī tas ir informatīvs raksts.

    Neatkarīgi no tā, vai teksts ir ar mērķi pārdot savu produktu vai informatīva rakstura, saturs ir jāveido nozares tēmai atbilstošs un atslēgas vārdiem bagāts, lai tas pēc iespējas labāk atlasītos meklētājsistēmās, piemēram, Google.

    Raksti konkrēti par lietu!

    Labāk izvēlēties īsus un kodolīgus teikumus un neizplūst pārāk garos “sacerējumos”. Ja klients vēlēsies lasīt garus rakstu darbus, viņš labāk aizies uz grāmatnīcu vai interneta vietni, kurā izvēlēsies sev tīkamo grāmatu vai žurnālu. Iedomājies – kas ir tas, ko klients meklē, lasot Tavu lapu?

    Esi radošs, izmanto vizuālos materiālus!

    Kuram gan nepatīk skaistas ilustrācijas? Visi taču atceramies, cik bērnībā bija patīkami lasīt grāmatas, kuras bija pilnas ar krāsainiem zīmējumiem. Esi radošs! Piepildi savu lapu ar dažādiem vizuālajiem materiāliem! Padari lasītājam vieglāk uztveramu savu tekstu!

    Nedrīkst aizmirst par to, ka ir ļoti svarīgi publicēt savu rakstu vai lapu sociālajos tīklos, lai lasītājs varētu viegli izteikt savus komentārus un dalīties tajā ar saviem draugiem vai kolēģiem.

    Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim par citiem jūsu jaunās vai uzlabotās mājas lapas potenciālajiem ieguvumiem un jaunu klientu piesaistīšanas iespējām!

    Lasīt vairāk
  • TOP 3 iemesli, kāpēc biznesam nepieciešama mājaslapa
    12/08/2025
    TOP 3 iemesli, kāpēc biznesam nepieciešama mājaslapa

    1. Atrodamība

    Pirms izdarīt jebkādu nozīmīgu lēmumu – pirkt vai nepirkt, sadarboties vai nesadarboties – cilvēki veic izpēti internetā, meklējot risinājumus savām problēmām un vajadzībām. Tāpēc ir likumsakarīgi, ka ik sekundi (!) Google tiek veikti >40 000 meklējumu.

    Ko tas nozīmē jums kā uzņēmējam? Ja jums nav mājas lapas, vai arī tā ir sliktā stāvoklī – nav atrodama pēc biznesam nozīmīgiem atslēgas vārdiem, tad, visdrīzāk, potenciālais klients izvēlēsies sadarboties ar kādu no jūsu konkurentiem. Pat ja viņu piedāvājums, objektīvi vērtējot, ir sliktāks. Vienkārši tādēļ, ka tas ir vieglāk atrodams internetā, bet jūsējais – nē.

    2. Pārdošanas instruments

    Mājas lapa ir efektīvs pārdošanas instruments, kas darbojas 24 stundas dienā, 7dienas nedēļā. Arī tad, kad jūs tai nepievēršat uzmanību. Tā nepārtraukti uzrunā potenciālos klientus un sniedz tiem nepieciešamo informāciju gan par jūsu uzņēmumu, gan par tā piedāvājumu – precēm vai pakalpojumiem.

    Taču tas vēl nav viss. Laba mājas lapa spēj pārvērst vienkāršus apmeklētājus par klientiem! Jau pati tās uzbūve mudina veikt darījumu. Nekas tajā nav nejaušs – ikviena teksta rindkopa, attēls, poga vai cits elements atrodas savā vietā un, tāpat kā labs pārdevējs, sagatavo potenciālo klientu tālāku soļu veikšanai.

    3. Mārketinga instruments

    Ne vienmēr klienti jau pēc pirmā mājas lapas apmeklējuma ir gatavi pieņemt lēmumu. Tāpēc, ja mājas lapas apmeklētājs nav piezvanījis, aizpildījis saziņas formu vai kaut ko nopircis, viņš ir jāuzrunā atkārtoti. To var izdarīt ar Google un Facebook reklāmām, kas ļauj atgādināt par iespējamās sadarbības priekšrocībām un ieguvumiem.

    Tāpat mājas lapa var kalpot kā lieliska platforma ar jau esošiem klientiem – tā ir iespēja neuzbāzīgi atgādināt par sevi un veicināt lojalitātes veidošanos.

    Protams, šie ir tikai daži būtiskākie iemesli, kāpēc biznesam nepieciešama mājaslapa. Uzņēmumi un to sniegtie pakalpojumi ir ļoti atšķirīgi, tādēļ mēs ikvienas jaunas mājas lapas izveidi sakām ar klienta biznesa izpēti un vajadzību noskaidrošanu.

    Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim par citiem jūsu jaunās vai uzlabotās mājas lapas potenciālajiem ieguvumiem un jaunu klientu piesaistīšanas iespējām!

    Lasīt vairāk
  • Kā Google algoritma izmaiņas skars tavu mājaslapu 2021. gadā?
    11/08/2025
    Kā Google algoritma izmaiņas skars tavu mājaslapu 2021. gadā?

    Google ir dominējošā meklētājprogramma daudzās pasaules valstīs, tai skaitā arī Latvijā. Šī tehnoloģiju giganta izmantotie algoritmi meklētājprogrammas darbībai un optimizēšanai vienmēr ir bijuši noslēpumā tīti, un par tiem pilnībā informēta ir ārkārtīgi maza cilvēku grupa. Ir gan zināms, ka algoritms piedzīvo atjauninājumus vai ik dienas, tomēr lielākas izmaiņas tiek veiktas pāris reižu gadā. Gluži nesen – 2020. gada 3. decembrī – Google vietnē Twitter paziņoja, ka tika uzsākta 2020. gada decembra lielā atjauninājuma ieviešana un tā turpinājusies vismaz dažas nedēļas. Ir skaidrs, ka šo atjauninājumu izmaiņas ietekmēs mājaslapas arī 2021. gadā līdz nākamajām lielajām izmaiņām, tāpēc apskatīsim, kā tās var skart arī tavu mājaslapu, un ko vari darīt lietas labā!

    Google ir dominējošā meklētājprogramma daudzās pasaules valstīs, tai skaitā arī Latvijā. Šī tehnoloģiju giganta izmantotie algoritmi meklētājprogrammas darbībai un optimizēšanai vienmēr ir bijuši noslēpumā tīti, un par tiem pilnībā informēta ir ārkārtīgi maza cilvēku grupa. Ir gan zināms, ka algoritms piedzīvo atjauninājumus vai ik dienas, tomēr lielākas izmaiņas tiek veiktas pāris reižu gadā. Gluži nesen – 2020. gada 3. decembrī – Google vietnē Twitter paziņoja, ka tika uzsākta 2020. gada decembra lielā atjauninājuma ieviešana un tā turpinājusies vismaz dažas nedēļas. Ir skaidrs, ka šo atjauninājumu izmaiņas ietekmēs mājaslapas arī 2021. gadā līdz nākamajām lielajām izmaiņām, tāpēc apskatīsim, kā tās var skart arī tavu mājaslapu, un ko vari darīt lietas labā!

    Kuras vietnes ir potenciāli apdraudētas?

    Šis bija trešais apjomīgais algoritma atjauninājums pagājušajā kalendārajā gadā. Kopš pēdējām būtiskajām izmaiņām bija pagājis diezgan daudz laika, proti, to ieviešana tika uzsākta pagājušā gada maijā. Katru atjauninājumu rezultātā interneta lietotājus, īpaši biznesus ar mājaslapām, skar neziņa par to, kā tieši šīs izmaiņas ietekmēs meklēšanas rezultātus.

    Kopš atjauninājuma ieviešanas īpaša uzmanība jāpievērš mājaslapas pozīcijai Google. Jo īpaši tas attiecas uz vietnēm, kuras negatīvi ietekmējuši iepriekšējie lielie atjauninājumi. Viens no decembra atjauninājuma uzdevumiem ir satura atbilstības un kvalitātes atkārtota izvērtēšana mājaslapās. Vietnēs, kas cītīgi strādājušas pie sava reitinga uzlabošanas, var piedzīvot ļoti strauju kāpumu meklētāja pozīcijās (SERP). Savukārt mājaslapas, kas ir “noslinkojušas” ar satura optimizēšanu, var piedzīvot gluži pretējo.

    Stilistiski pareizs, informatīvs un viegli lasāms saturs palielina iespējas lapu ierindot augstākās pozīcijās. Saturs, kurā ir daudz pareizrakstības kļūdu, neloģiski teikumi un valoda, nebūs saistošs ne lapas apmeklētājam, ne Google robotiem.

    Lietotāju pieredze mājaslapā – viens no galvenajiem rādītājiem

    Saturs ir viens no būtiskākajiem faktoriem (ja ne pats būtiskākais), runājot par pozīcijām meklētājprogrammā, tomēr ne vienīgais, kam jāpievērš īpaša uzmanība 2021. gadā. Google darījusi zināmu, ka augstāk pozicionēs arī tās mājaslapas, kurās apmeklētājs gūst labu lietotāja pieredzi un, visticamāk, vēlēsies atgriezties atkal.

    Jāņem gan vērā, ka gadījumā, ja mājaslapā ir viena sadaļa ar izcilu saturu, bet pārējās nav tik veiksmīgas lietotāju pieredzes jeb UX (User Experience) ziņā, Google tik un tā šo vietni atalgos ar augstākām pozīcijām.

    Tāpat nemainīgs paliks rādītājs, cik lapa ir draudzīga mobilajām ierīcēm, un vai tā ir droša – tas ir, vai ir aktīvs SSL sertifikāts –, kā arī, vai nav lieku elementu, kas liedz apmeklētājam gūt pozitīvu lietotāja pieredzi.

    Kā uzlabot mājaslapas reitingu?

    Vai saturs ietver oriģinālu informāciju, pētījumus vai analīzi?
    Vai tas satur būtisku, pilnīgu un visaptverošu tēmas izklāstu?
    Ja saturs balstās citos avotos, vai tas ir vienkārši pārkopēts, vai arī nodrošina būtisku pievienoto vērtību?
    Vai virsraksts un/vai lapas nosaukums sniedz aprakstošu, noderīgu satura kopsavilkumu?
    Vai virsraksts un/vai lapas nosaukums nav pārspīlēts vai šokējoša rakstura?
    Vai tā ir lapa, kuru tu pats vēlētos ieteikt draugam?

    Kam vēl nepieciešams pievērst uzmanību?

    Google nodrošina dažādus bezmaksas rīkus, ar kuru palīdzību iespējams novērst dažādas kļūdas un tehniska rakstura nepilnības mājaslapā. Viens no šādiem rīkiem ir Google Search Console, kas piedāvā iespēju izvērtēt mājaslapas Core Web Vitals jeb būtiskākās funkcijas:

    ielādes ātrumu (cik ātri elementi kļūst redzami lapā?),
    reakcijas ātrumu (cik ātri lapa reaģē uz apmeklētāja darbībām?),
    vizuālo stabilitāti (vai elementi lapā “kustas”, kamēr notiek ielāde?).

    Ir vērts atzīmēt, ka būtiskas izmaiņas tavas mājaslapas pozīcijās var notikt nevis tādēļ, ka nesen veiktas izmaiņas pašā vietnē, bet gan tādēļ, ka tādas ir ieviesis pats tehnoloģiju milzis Google.

    Lai nepakļautu savu mājaslapu riskam zaudēt pozīciju meklētājā Google ikreiz, kad notiek algoritma izmaiņas, ir svarīgi ilgtermiņā rūpēties par tās pielāgotību meklētājiem jeb SEO. Turklāt labs SEO un sakārtota mājaslapa var palīdzēt to virzīt arvien augstākās pozīcijās, piesaistot jaunus klientus. Ja neesi lietpratējs šajā jomā, pašam ķerties klāt pie SEO uzlabošanas gan neiesakām – vislabāk to var palīdzēt izdarīt SEO speciālisti, kas ar mājaslapu optimizāciju nodarbojas ikdienā.

     

    Lasīt vairāk
  • Mājaslapas saturs - kā to pareizi veidot?
    11/08/2025
    Mājaslapas saturs - kā to pareizi veidot?

    Esi vienkāršs!

    Mājaslapas saturs ir viens no būtiskākajiem mājaslapas komponentiem. Saturam ir jāpārspēj dizains! Ir svarīgi, ka saturs tiek rakstīts pārdomāti un lasītājam saprotami. Jāņem vērā vairāki aspekti – mērķis un auditorija, vēstījuma saturs un vizuālie materiāli.

    Vēstījuma mērķis un auditorija nosaka to, kā ir jāveido un kas ir jāiekļauj mājaslapas saturā. Vai autors ar savu rakstīto cenšas piedāvāt klientam kādu produktu, vai arī tas ir informatīvs raksts.

    Neatkarīgi no tā, vai teksts ir ar mērķi pārdot savu produktu vai informatīva rakstura, saturs ir jāveido nozares tēmai atbilstošs un atslēgas vārdiem bagāts, lai tas pēc iespējas labāk atlasītos meklētājsistēmās, piemēram, Google.
    Raksti konkrēti par lietu!

    Labāk izvēlēties īsus un kodolīgus teikumus un neizplūst pārāk garos “sacerējumos”. Ja klients vēlēsies lasīt garus rakstu darbus, viņš labāk aizies uz grāmatnīcu vai interneta vietni, kurā izvēlēsies sev tīkamo grāmatu vai žurnālu. Iedomājies – kas ir tas, ko klients meklē, lasot Tavu lapu?

    Esi radošs, izmanto vizuālos materiālus!

    Kuram gan nepatīk skaistas ilustrācijas? Visi taču atceramies, cik bērnībā bija patīkami lasīt grāmatas, kuras bija pilnas ar krāsainiem zīmējumiem. Esi radošs! Piepildi savu lapu ar dažādiem vizuālajiem materiāliem! Padari lasītājam vieglāk uztveramu savu tekstu!

    Nedrīkst aizmirst par to, ka ir ļoti svarīgi publicēt savu rakstu vai lapu sociālajos tīklos, lai lasītājs varētu viegli izteikt savus komentārus un dalīties tajā ar saviem draugiem vai kolēģiem.

    Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim par citiem jūsu jaunās vai uzlabotās mājas lapas potenciālajiem ieguvumiem un jaunu klientu piesaistīšanas iespējām!

    Lasīt vairāk
  • 4 praktiski padomi kā palielināt mājaslapas ātrumu
    11/08/2025
    4 praktiski padomi kā palielināt mājaslapas ātrumu

    1. Samazini redirect* skaitu mājaslapāRedirect saslēgšanas mīnuss ir nepieciešams papildus mājaslapas ielādes laiks - tas palēlina mājaslapu

    2. Optimizē attēlus
    Pārāk daudz lielu attēlu var ievērojami samazināt mājaslapas ātrumu, tāpēc katru attēlu nepieciešams izlaist cauri kādam rīkam, kas to kompresē. Piemēram:
    TinyPNG.com
    CompressJPEG.com
    Optimizilla.com

    3. Izmanto pārlūkprogrammas kešošanu
    Kešošana saglabā daļu datu, kad lietotājs apmeklē mājaslapu, tāpēc nāakreiz mājaslapa ielādēsies ātrāk.

    4. Video hostings citās platformās
    Līdzīgi kā foto, arī video var palēnināt mājaslapu, tāpēc izmanto citas platformas video glabāšanai, lai mājaslapa būtu "vieglāka". Piemēram:
    Youtube
    Vimeo
    Wistia

    Lasīt vairāk
  • Kāpēc mājaslapai vajag SSL pieslēgumu?
    11/08/2025
    Kāpēc mājaslapai vajag SSL pieslēgumu?

    Atverot jebkuru mājaslapu, augšējā atlases laukā, kur ieraksta mājaslapas adresi, parādās vai nu aizslēgtas piekarināmās atslēdziņas attēls, vai arī uzraksts, ka lapa ir nedroša.

    Lasīt vairāk
  • Kādas mājaslapas piesaista klientus un pārdod?
    11/08/2025
    Kādas mājaslapas piesaista klientus un pārdod?

    Pirms palaid savu mājaslapu lietošanā, pārbaudi, ka vari ielikt ķeksi pie visiem šiem punktiem:

    Lasīt vairāk
  • Kāpēc daudzi pamet tavu mājaslapu dažu sekunžu laikā?
    01/08/2025
    Kāpēc daudzi pamet tavu mājaslapu dažu sekunžu laikā?

    Kad cilvēks nonāk jūsu mājaslapā, viņš meklē nevis skaistus vārdus, bet ātras un skaidras atbildes. Vai šī ir īstā vieta? Vai man te var palīdzēt? Ko tieši viņi piedāvā? Vai viņiem var uzticēties? Un – ko man darīt tālāk?

    Lasīt vairāk