Pilna servisa mājaslapu izstrāde un uzturēšana

Izstrāde no A līdz Z – izveidosim saturu, struktūru, dizainu

Uzturēšanas serviss – mājaslapa vienmēr aktuāla!

Ļoti īsi izveides termiņi – publicējam šodien, attīstām rīt pēc vajadzības

Uzdot jautājumu

Īsumā par mājaslapu kā tādu

Mājaslapa ir viens no efektīvākajiem veidiem kā iepazīstināt potenciālos klientus ar sevi, produktiem un pakalpojumiem, cenām un cita veida informāciju.

Potenciālie klienti interesējas par jūsu darbības jomu, meklē risinājumus problēmām kuras jūs risināt vai vienkārši meklē jūsu piedāvāto preci vai pakalpojumu.

digitālais mārketings - rezultāti

Kādi kritēriji raksturo labu mājaslapu?

Laba mājaslapa ir informatīvi pilnīga un aktuāla, saprotami strukturēta, vizuāli pievilcīga un pastiprina vēlmi iegādāties.

Jaunas mājaslapas izveide vai esošās uzlabošana

 

Mājaslapa tiek veidota ar atbildēm uz potenciāliem klientiem interesējošiem jautājumiem, novēršot bailes, radot uzticību un vēlmi pasūtīt vai pirkt. Ko viņi vēlas uzzināt, kas palīdzēs viņiem nonākt līdz sadarbībai tieši ar jums? Atbilde uz šo jautājumu ir pirmais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas saturs.

  • informācijas iegūšana, apkopošana un analīze
  • jaunu tekstu radīšana, esošo apstrāde un korekcijas
  • fotografēšana un attēlu piemeklēšana no foto bankām

Kādas krāsas, formas, fontus, elementus, atēlus izvēlēties, lai mājaslapa būtu saprotama, uztverama un uzrunātu potenciālo klientu? Atbilde uz šo ir otrais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas dizains.

  • fontu izvēlē, izmēri, krāsas
  • vizuālo elementu sagatavošana
  • formas, saturam pielāgots izklājums

Kad ir gatavs mājaslapas saturs un dizains ir palicis trešais solis - mājaslapas tehniskā sagatavošana publicēšanai internetā.

  • satura un dizaina pārvēršana mājaslapā
  • mājaslapas testēšana
  • publicēšana internetā
Piesakies uz bezmaksas konsultāciju
mājaslapu izstrāde - ātri

Ātri

Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri uzsākt mārketinga aktivitātes.

mājaslapu izstrāde - pieejami

Pieejami

Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.

mājaslapu izstrāde - rezultatīvi

Rezultatīvi

Investīcijas pareizajās aktivitātes ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.

mājaslapu izstrāde - serviss

Serviss

Informācijas aktualitāte un veikto aktivitāšu novērošana.

Biežāk sastopamās kļūdas mājaslapās

 

  • Apmeklētājs 3 sekunžu laikā nav spējīgs nosaukt produktu vai pakalpojumu, kas tiek prezentēts mājaslapā. 
  • Neskaidrs piedāvājuma galvenais virsraksts un ar produktu vai pakalpojumu nesaistīti attēli.
  • Izlasot mājaslapas sadaļu virsrakstus tie neveido vienotu stāstu par pakalpojumu.
  • Pakalpojuma apraksts, kurš ir vispārīgs un nekonkrēts.
  • Mājaslapas saturs nav testēts uz reāliem klientiem. Tas nenovērš klientu šaubas un bailes par kvalitāti, lietošanu, piegādi, utml.
  • Nav veikta pārbaude uz mobilajām ierīcēm un dažādiem internet pārlūkiem
  • E-pasts un kontakti nav izvietoti labi redzamā vietā katrā lapā
  • Pārāk komplicēts reģistrācijas/pirkuma process
  • Pārāk ilgi jāgaida uz attēlu ielādi
  • Zemas kvalitātes logo
  • Dizainā ir pārāk daudz elementu, apmeklētājs apjūk
  • Ēnainas fotogrāfijas, kas uzņemtas mitrā, lietainā laikā, var atstāt sliktu iespaidu uz mājaslapas apmeklētājiem. Nepieciešams nomainīt pret tādām, kas ir gaišas, uzņemtas saulainā laikā – rada pozitīvu iespaidu.

Ieteikumi veidojot mājaslapu 

  • Ņemiet vērā, ka Jūsu mājaslapai ir ļoti maz laika, lai uzrunātu un pārliecinātu apmeklētāju.
  • Veidot saturu atbildot uz jautājumiem, kas ir potenciālo klientu prātos meklējot risinājumus savām problēmām, kuras risina jūsu piedāvātais produkts vai pakalpojums.
  • Esiet konservatīvi ar navigācijas kategoriju nosaukumiem, lietojiet Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Paveiktais, Kontakti. Apmeklētājiem tas ir pierasts un saprotams.
  • Lietojiet daudzpusīgu saturu – video, attēli, teksts, virsraksti
  • Veidojiet virsrakstus, lai tie veidotu vienotu stāstu par produktu vai pakalpojumu
  • Sākumlapā nepieciešams ievietot mazu ievadtekstu, kas paskaidro mājaslapas būtību un piedāvājumu, unikalitāti un rada motivāciju turpināt apmeklējumu
  • Izvietojiet uzticības elementus - sadarbības partneri, paveiktie darbi, komandas attēli, atsauksmes (īstas) - tas palīdzēs nokļūt tuvāk darījumam
  • Sakārtojiet mājaslapas statistikas datu ievākšanu, mērķu uzstādīšanu analīzei (Google Analytics)
  • Darījumi reti notiek pirmajā apmeklēšanas reizē, sakārtojiet, lai mājaslapā ir izvietots kods, kas ļauj atkārtoti uzrunāt apmeklētājus pēc mājaslapas pamešanas
  • Online čats ir izmēģināšanas vērts. To var izvietot konkrētos mājaslapas atvērumos (ne sākumlapā), lai uzrunātu jau ieinteresētus apmeklētājus. Tas var pozitīvi ietekmēt pārdošanu un atgriezenisko saiti no klientiem. Var aktivizēt čatu tiem apmeklētājiem, kuri atgriežas 3-4 reizi (ir ļoti ieinteresēti)

 

Saņem bezmkasas konsultāciju

30 minūtes par Tava biznesa pārdošanas un mārketinga potenciālu