Mājaslapas saturs

kas pārvērš apmeklētājus klientos

SEO teksti un profesionāls copywriting mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

  Saņem satura piedāvājumu 24h laikā

Kāpēc saturs ir vissvarīgākais mājaslapas elements?

  Mēs parūpēsimies par visu – Tev atliek tikai koncentrēties uz savu biznesu.

Daudzas mājaslapas izskatās vizuāli labi, bet nespēj pārvērst apmeklētājus klientus.

Iemesls ir vienkāršs – saturs neatbild uz klientu jautājumiem, nav optimizēts Google un nerada uzticību.

 Laba mājaslapas teksta nozīme:

  • palīdz atrast uzņēmumu Google meklēšanā,
  • pārliecina klientu, ka izvēle ir pareiza,
  • mudina uz rīcību – zvanīt, pieteikties vai iegādāties.

Mājaslapu saturs

  Ja Tava mājaslapa neatspoguļo biznesa kvalitāti vai to nevar atrast Google, klienti izvēlēsies konkurentus.

SEO teksti

Optimizēti pēc atslēgvārdiem, lai Tava mājaslapa būtu atrodama Google un piesaistītu mērķauditoriju.

Profesionāls copywriting

Teksti, kas pārliecina un mudina klientu rīkoties – pieteikties, zvanīt vai iegādāties.

Mājaslapas satura struktūra

Palīdzam saprast, kā organizēt lapas sadaļas un kādu informāciju tajās iekļaut.

Esošā satura audits un uzlabojumi

Izvērtējam, kāpēc mājaslapa nesasniedz rezultātus, un sagatavojam ieteikumus uzlabojumiem.

Tekstu sagatavošana no nulles

Ja uzņēmumam nav gatava satura, uzrakstām visu – sākot no galvenajām lapām līdz produktu aprakstiem.

Praktisks ceļvedis: Mājaslapa, kas strādā Tev

Lejupielādē bezmaksas ceļvedi un uzzini, kā sagatavoties mājaslapas izveidei tā, lai tā nestu reālus rezultātus – klientus, pārdošanu un uzticamību.

Šajā ceļvedī atradīsi:

  • Kā noteikt mājaslapas galveno mērķi
  • Kā izvairīties no tipiskākajām kļūdām, kas maksā klientus
  • Kā definēt savu ideālo klientu un viņa vajadzības
  • Kā sagatavot saturu, kas pārdod
  • Gatavības checklist pirms sadarbības ar izstrādātājiem

Ievadi savu e-pastu un saņem ceļvedi bez maksas

hCaptcha

100% bez maksas. Nekāds spams. Tikai praktiski padomi, kas palīdz Tavam biznesam augt.

Biežāk sastopamās kļūdas mājaslapās

   Apmeklētājs 3 sekunžu laikā nav spējīgs nosaukt produktu vai pakalpojumu, kas tiek prezentēts mājaslapā.

   Neskaidrs piedāvājuma galvenais virsraksts un ar produktu vai pakalpojumu nesaistīti attēli.

   Izlasot mājaslapas sadaļu virsrakstus tie neveido vienotu stāstu par pakalpojumu.

   Pakalpojuma apraksts, kurš ir vispārīgs un nekonkrēts.

   Mājaslapas saturs nav testēts uz reāliem klientiem. Tas nenovērš klientu šaubas un bailes par kvalitāti, lietošanu, piegādi, utml.

   Nav veikta pārbaude uz mobilajām ierīcēm un dažādiem internet pārlūkiem.

   E-pasts un kontakti nav izvietoti labi redzamā vietā katrā lapā.

   Pārāk ilgi jāgaida uz attēlu ielādi.

   Zemas kvalitātes logo.

   Dizainā ir pārāk daudz elementu, apmeklētājs apjūk.

   Ēnainas fotogrāfijas, kas uzņemtas mitrā, lietainā laikā, var atstāt sliktu iespaidu uz mājaslapas apmeklētājiem. Nepieciešams nomainīt pret tādām, kas ir gaišas, uzņemtas saulainā laikā – rada pozitīvu iespaidu.

Daži ieteikumi veidojot mājaslapu

   Mājaslapas saturs tiek rakstīts nevis sev, bet potenciālajiem klientiem.

   Mājaslapai ir ļoti maz laika, lai uzrunātu un pārliecinātu apmeklētāju.

   Mājaslapas apmeklētāji saturu nelasa kā grāmatu - viņi to skenē un meklē pazīstamus vārdus.

  Mājaslapas apmeklētājiem neinteresē Tavas preces un pakalpojumi, bet gan veids, kā Tu vari viņiem palīdzēt atrisināt viņu problēmu jeb apmierināt vajadzību.

   Mājaslapas apmeklētājiem patīk īsi teksti, kurus atbalsta foto, video, ikonas un citi vizuālie elementi.

   Veidojiet virsrakstus, lai tie veidotu vienotu stāstu par produktu vai pakalpojumu.

   Mājaslapas apmeklētāji nu jau ļoti bieži Tavu mājaslapu apmeklē mobilajā telefonā.

  Esiet konservatīvi ar navigācijas kategoriju nosaukumiem, lietojiet Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Paveiktais, Kontakti. Apmeklētājiem tas ir pierasts un saprotams.

   Pirmajā blokā nepieciešams ievietot mazu ievadtekstu, kas paskaidro būtību un piedāvājumu, unikalitāti un rada motivāciju turpināt apmeklējumu.

  Izvietojiet uzticības elementus - sadarbības partneri, paveiktie darbi, komandas attēli, atsauksmes (īstas) - tas palīdzēs nokļūt tuvāk darījumam.

  Sakārtojiet mājaslapas statistikas datu ievākšanu, mērķu uzstādīšanu analīzei (Google Analytics).

  Darījumi reti notiek pirmajā apmeklēšanas reizē, sakārtojiet, lai mājaslapā ir izvietots kods, kas ļauj atkārtoti uzrunāt apmeklētājus pēc mājaslapas pamešanas.

   Online čats ir izmēģināšanas vērts. To var izvietot konkrētos mājaslapas atvērumos (ne sākumlapā), lai uzrunātu jau ieinteresētus apmeklētājus. Tas var pozitīvi ietekmēt pārdošanu un atgriezenisko saiti no klientiem. Var aktivizēt čatu tiem apmeklētājiem, kuri atgriežas 3-4 reizi (ir ļoti ieinteresēti).