Google reklāma

Piesaisti jaunus klientus tieši tad, kad viņi meklē Tavu pakalpojumu

Mēs palīdzam kļūt redzamiem Google un iegūt jaunus klientus ar mērķētu Google reklāmu.

  Saņem Google reklāmas piedāvājumu 24h laikā!

Kas ir Google reklāma (Google Ads)?

  Piesaisti jaunus klientus tieši tad, kad viņi meklē Tavu pakalpojumu

  • Google reklāma (agrāk pazīstama kā Google AdWords) ļauj parādīties klientiem brīdī, kad viņi meklē Tavu pakalpojumu vai produktu.
  • Maksā tikai tad, kad cilvēks noklikšķina uz reklāmas (PPC – pay per click).
  • Reklāma sāk strādāt uzreiz pēc palaišanas.

Vienkārši sakot – Tava reklāma nonāk tieši pie cilvēkiem, kas jau ir gatavi kļūt par Taviem klientiem.

Cik maksā reklāma Google?

  Piesaisti jaunus klientus tieši tad, kad viņi meklē Tavu pakalpojumu

Izmaksas ir elastīgas un atkarīgas no:

  • Nozares konkurences (piem., auto remonts, frizētavas, būvniecība).
  • Reģiona (reklāma Rīgā var būt dārgāka nekā reģionos).
  • Budžeta – Tu pats nosaki, cik daudz ieguldīt.

Labs sākuma budžets mazam/vidējam uzņēmumam: 150–300 € mēnesī, atkarībā no mērķiem.

Mūsu uzdevums – panākt, lai katrs ieguldītais eiro atmaksātos ar jauniem klientiem.

Kāpēc Google Ads?

  • Pasaulē izmantotākā meklētājprogramma

  • Remārketinga reklāmu iespējas

  • ​Mājas lapa pirmajā Google lapā

  • Reklāmas dažādās ierīcēs

  • Precīza mērķauditorijas izvēle

  • ​Google analītiskie rīki

Google Ads priekšrocības

  • Iespēja parādīt reklāmu lielam skaitam potenciālo klientu

  • Atkārtoti uzrunāt klientu

  • Lietotāji atradīs Tavu uzņēmumu ātrāk nekā konkurentus

  • Vizuālā reklāma web lapās, youtube un gmail

  • ​Nav minimālās vai maksimālās budžeta summas

  • Redzi ko dara konkurenti

Tava uzņēmuma ieguvumi

  • Jaunu klientu piesaiste

  • Lietotāji izvēlas Tevi nevis konkurentus

  • Uzņēmuma atpazīstamība

  • Sasniegsi klientu jebkurā ierīcē

  • Finanšu ietaupījums, jo pats nosaki cik investēt

  • Laika ietaupījums

Google Ads plāns

  • Saziņa ar klientu pirms reklāmas kampaņas izstrādes

  • Sākotnējais audits

  • Atslēgvārdu noteikšana un analīze (līdz 10 atslēgvārdiem)

  • Padziļināta atslēgas vārdu izpēte

  • Mērķu noteikšana

  • Konkurentu izpēte

  • Reklāmas kampaņas izstrāde (līdz 5 reklāmas grupām)

  • Kampaņas plānošana

  • Reklāmas tekstu variācijas (līdz 5 reklāmas tekstiem)

  • Reklāmas paplašinājumi

  • Sasaiste ar Google Analytics

  • Mērķu (goal) uzstādīšana Google Analytics

  • Remārketinga kampaņas

  • Detalizēta ikmēneša atskaite

  • Ikmēneša rezultātu atskaite telefonzvana vai video zvana formātā no speciālista

  • Speciālista ieteikumi kampaņas optimizācijai, analizējot datus

Zing priekšrocības

   Ātri

Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri uzsākt mārketinga aktivitātes.

   Pieejami

Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.

   Rezultatīvi

Investīcijas pareizajās aktivitātēs ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.

   Serviss

Informācijas aktualitāte un pastāvīga veikto aktivitāšu novērošana.