SEO optimizācija
SEO ir process, kas uzlabo mājaslapas atrodamību, lai tā tiktu ierindota pirmajās Google pozīcijās, kur potenciālie klienti to meklē.
SEO pakalpojums ietver mājaslapas auditu, satura veidošanu, tehniskos u.c. rakstura darbus.
Mājaslapu optimizācija
Ilgstoša iedarbība
SEO optimizācija ir process, kas prasa laiku, taču Google meklēšanas pozīcijas ir pastāvīgas. Optimizācija ir vienīgais veids, kā nodrošināt augstu vietu, lai jūsu vietne būtu redzama tur, kur ir jūsu potenciālie klienti.
Palielināt apmeklētāju skaitu.
Galvenais optimizācijas mērķis ir ierindoties Google meklēšanas augšējās pozīcijās, kas savukārt palielina jūsu vietnes datplūsmu. Mēs rūpīgi nosakām atslēgvārdus, kuriem optimizēsim jūsu tīmekļa vietni!
Bezmaksas apmeklējums
Lielākā optimizācijas priekšrocība, salīdzinot ar Google reklāmu, ir tā, ka klikšķi uz reklāmas trāpījumiem ir bezmaksas! Tomēr ir svarīgi, lai lietotāji jūs atrastu starp trāpījumiem un noklikšķinātu uz jūsu trāpījuma konkurentu sarakstā!
Klientu uzticēšanās
Augsts rangs Google meklēšanas sistēmā lietotājiem rada uzticību. Google visaugstākajās pozīcijās parāda visatbilstošākos apmeklējumus, ar kuriem iepriekšējie apmeklētāji ir guvuši labu pieredzi, un, izmantojot SEO optimizāciju, mēs varam jūs ierindot starp šiem atbilstošajiem apmeklējumiem.
Ātri
Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri uzsākt mārketinga aktivitātes.
Pieejami
Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.
Rezultatīvi
Investīcijas pareizajās aktivitātēs ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.
Serviss
Informācijas aktualitāte un pastāvīga veikto aktivitāšu novērošana.
Biežāk uzdotie jautājumi!
-
Kad būs redzami pirmie rezultāti pēc SEO optimizēšanas uzsākšanas?
Vairumā nozaru uzņēmumi ar savas mājaslapas virzīšanu meklētājsistēmās nodarbojas jau gadiem ilgi, un konkurence ir ļoti sīva. Tāpēc, lai web lapa, kurai uzsākta optimizācija, varētu iekarot meklētāju uzticību, ir nepieciešams laiks. Parasti pirmie pozitīvie rezultāti pēc optimizācijas darbiem bieži vien jau redzami pirmajā mēnesī, bet, lai nokļūtu TOP pozīcijās, vidēji paiet trīs līdz seši mēneši un pat vairāk atkarībā no mājaslapas vecuma (jaunām mājaslapām vajadzīgs ilgāks laiks), tās tehniskā un saturiskā stāvokļa. Tāpat mājaslapu virzīšanas laiku var ietekmēt, piemēram, konkurences pakāpe reģionā, kurā uzņēmums darbojas, un nozarē kopumā, kā arī izvēlētie atslēgvārdi, to meklēšanas sezonalitāte un daudzi citi faktori. Pēc SEO pakalpojuma pieteikšanas katra mājaslapa tiek izvērtēta individuāli, un speciālists var sniegt aptuvenas prognozes par gaidāmajiem rezultātiem.
-
Cik ilgu laiku aizņem mājaslapas optimizācija?
SEO optimizācija ir efektīva tikai pie nosacījuma, ja tā tiek veikta regulāri. Pārtraucot SEO pakalpojumu, mājaslapas pozīcijas Google meklēšanas rezultātos var ievērojami pasliktināties. Tāpat kā uzņēmums nedrīkst palikt dīkstāvē un tam ir pastāvīgi jāattīstās, tāpat arī mājaslapu optimizēšanai ir jāvelta regulāra uzmanība.
-
Man ir noslēgts līgums par SEO raksta izstrādi un izvietošanu interneta portālos, bet es neredzu atdevi…
Jāsaprot, ka SEO raksts jeb ārējās saites ir tikai neliela daļa no SEO optimizācijas procesa, kas nevar nodrošināt visus ieguvumus, ko ietver SEO pakalpojums kopumā. Ārējās saites (mājaslapas ārējā optimizācija) var tikai nedaudz pacelt mājaslapas pozīcijas, taču, ja mājaslapa nebūs optimizēta meklētājsistēmām iekšēji, rezultāts būs īslaicīgs.
-
Kas izvēlas atslēgvārdus mājaslapas virzīšanai?
Atslēgvārdu un frāžu saraksts ir klienta un speciālista sadarbības rezultāts. Jo tikai klients zina sava biznesa nianses un var informēt par galvenajiem virzieniem, kuru popularizēšana interneta vidē viņam ir svarīga. Savukārt speciālista uzdevums, ņemot vērā klienta vēlmes un sniegto informāciju, kā arī mājaslapas statistikas datus, ir piemeklēt optimālus atslēgvārdus, kas veicinās mājaslapas pozīciju pieaugumu Google.
-
Kādi atslēgvārdi strādā vislabāk?
Lai virzītais atslēgvārds būtu efektīvs, jāizvēlas tāds, kura meklēšanas biežums ir visaugstākais un kuram nav liela konkurence. Efektīvi pārbaudīt, kuri atslēgvārdi darbojas vislabāk, var ar Pay-Per-Click reklāmas kampaņu, kad reklāmdevējs maksā par klikšķiem uz viņa reklāmas, kas piesaistīta konkrētiem atslēgvārdiem. Šim nolūkam tiek izmantota Google Ads platforma. Plašāk par to iespējams uzzināt mūsu mājaslapas sadaļā Google Ads.
-
Šie ir dažādi atslēgvārdi un to meklēšanas rezultāti līdz ar to atšķiras. Tiesa, ja esam uzsākuši optimizēt mājaslapu pēc atslēgvārda „kāzu kleitas”, tad iespējamība, ka mājaslapa būs atrodama Google arī pēc atslēgvārda „kleitas kāzu”, paaugstinās. Tomēr visbiežāk, lai uzlabotu mājaslapas atrodamību uz abiem atslēgvārdiem, nepieciešams mērķtiecīgi virzīt katru atslēgvārdu atsevišķi.
-
Kāpēc vienu atslēgvārdu piedāvājat virzīt vienskaitlī, bet citu – daudzskaitlī?
Izvēloties atslēgvārdus un frāzes, mēs orientējamies pēc populārāko nišas atslēgvārdu statistikas Google un piedāvājam atslēgvārdus tādās formās un vārdu savienojumos, kā to visbiežāk meklē interneta lietotāji. SEO speciālisti ir tie, kam bieži vien jāiedomājas sevi interneta lietotāja vietā, lai varētu sasniegt veiksmīgus rezultātus. Ir pat situācijas, kad dažus atslēgvārdus lietotāji meklē ar gramatiskām vai stilistiskām kļūdām, tomēr, neskatoties uz to, virzot mājaslapu pēc šāda atslēgvārda, tik un tā iespējams palielināt web lapas atrodamību un apmeklējumu skaitu.
-
Plānotas būtiskas izmaiņas mājaslapas dizainā un struktūrā. Vai tas var ietekmēt pozīcijas meklēšanas rezultātos?
Jā, var, ja izmaiņas netiks veiktas atbilstoši meklētājsistēmu vadlīnijām. Savukārt, ja mājaslapas redizaina procesā netiks mainītas URL adreses, virsraksti, sadaļu nosaukumi un saturs (vai, ja saturs tiks pārveidots atbilstoši SEO principiem), tad mājaslapas dizaina izmaiņas nepasliktinās meklēšanas rezultātus, un apmeklējumu skaits nemazināsies.
-
Vai obligāti jāveic izmaiņas mājaslapā, uzsākot SEO pakalpojumu?
Jā, vairumā gadījumu izmaiņas ir nepieciešamas, lai palielinātu virzīto mājaslapas sadaļu atbilstību meklēšanas rezultātiem. Visas būtiskās izmaiņas mājaslapā vienmēr tiek pamatotas un saskaņotas ar klientu.
-
Manai mājaslapai ir divi domēni. Kā tas ietekmē optimizācijas rezultātus?
Ja ir divi vai vairāki domēni vienai mājaslapai, nepieciešams veikt visu domēnu pāradresāciju uz galveno domēnu. Piemēram, ja pamata domēns, kas parādās URL adreses lauciņā, ir www.kazukleitas.lv un ir papildu domēns kazukleitas.lv, tad no otrā domēna ir jāveic 301. redirekts uz atbilstošām galvenā domēna sadaļām. Šis redirekts nodrošinās to, ka lietotāji un meklētājsistēmu roboti nokļūs īstajā mājaslapā ar unikālo saturu. Savukārt, ja pāradresācija netiks veikta, un viena un tā pati mājaslapa atvērsies pēc abām adresēm, var rasties problēmas ar satura dublēšanos, līdz ar to tas vairs neskaitīsies unikāls, bet to meklētājsistēmas neatbalsta.
-
Vai SEO pakalpojums ir dārgs?
Ņemot vērā daudzos ilgtermiņa ieguvumus, ko sniedz SEO optimizācija meklētājserveriem, neuzskatām, ka tas ir dārgs pakalpojums. To, cik rentabls ir SEO pakalpojums, varēs pamanīt pēc pārdošanas apjomiem. Katras mājaslapas optimizācijas izmaksas tiek noteiktas individuāli. Precīzas izmaksas var uzzināt tikai pēc SEO pakalpojuma pieteikuma iesniegšanas un sarunas ar klientu.