Mājaslapu izstrāde un uzturēšana

     Izveidojam saturu, struktūru un dizainu

     Publicējam šodien, attīstām rīt pēc vajadzības

     Uzturēšana – mājaslapa vienmēr aktuāla! 

  Piesakies bezmaksas konsultācijai!

Īsumā par mājaslapu kā tādu

Kādas funkcijas pilda mājaslapa?

Mājaslapa ir viens no efektīvākajiem veidiem kā iepazīstināt potenciālos klientus ar sevi, produktiem un pakalpojumiem, cenām un cita veida informāciju

Kāpēc ir nepieciešama mājaslapa?

Potenciālie klienti interesējas par jūsu darbības jomu, meklē risinājumus problēmām kuras jūs risināt vai vienkārši meklē jūsu piedāvāto preci vai pakalpojumu

Kādi kritēriji raksturo labu mājaslapu?

Laba mājaslapa ir informatīvi pilnīga un aktuāla, saprotami strukturēta, vizuāli pievilcīga un pastiprina vēlmi iegādāties Jūsu preces vai pakalpojumus

Mājaslapas izveides process

Jaunas mājaslapas izveide vai esošās uzlabošana

1.

Mājaslapa tiek veidota ar atbildēm uz potenciāliem klientiem interesējošiem jautājumiem, novēršot bailes, radot uzticību un vēlmi pasūtīt vai pirkt. Ko viņi vēlas uzzināt, kas palīdzēs viņiem nonākt līdz sadarbībai tieši ar jums? Atbilde uz šo jautājumu ir pirmais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas saturs.

  • informācijas iegūšana, apkopošana un analīze
  • jaunu tekstu radīšana, esošo apstrāde un korekcijas
  • fotografēšana un attēlu piemeklēšana no foto bankām

2.

Kādas krāsas, formas, fontus, elementus, atēlus izvēlēties, lai mājaslapa būtu saprotama, uztverama un uzrunātu potenciālo klientu? Atbilde uz šo ir otrais solis mājaslapas sagatavošanā - mājaslapas dizains.

  • fontu izvēle, izmēri, krāsas
  • vizuālo elementu sagatavošana
  • formas, saturam pielāgots izklājums

3.

Kad ir gatavs mājaslapas saturs un dizains ir palicis trešais solis - mājaslapas tehniskā sagatavošana publicēšanai internetā.

  • satura un dizaina pārvēršana mājaslapā
  • mājaslapas testēšana un saskaņošana
  • publicēšana internetā

Dažas no izstrādātajām mājaslapām

Zing priekšrocības

   Ātri

Skaidrs mērķis un pieredze dod iespēju ātri uzsākt mārketinga aktivitātes.

   Pieejami

Rezultāti bez liekām aģentūru “ekstrām”, lai nevajadzētu pārmaksāt.

   Rezultatīvi

Investīcijas pareizajās aktivitātēs ļauj sasniegt nozīmīgus rezultātus.

   Serviss

Informācijas aktualitāte un pastāvīga veikto aktivitāšu novērošana.

Biežāk sastopamās kļūdas mājaslapās

  • Apmeklētājs 3 sekunžu laikā nav spējīgs nosaukt produktu vai pakalpojumu, kas tiek prezentēts mājaslapā.

  • Neskaidrs piedāvājuma galvenais virsraksts un ar produktu vai pakalpojumu nesaistīti attēli.

  • Izlasot mājaslapas sadaļu virsrakstus tie neveido vienotu stāstu par pakalpojumu.

  • Pakalpojuma apraksts, kurš ir vispārīgs un nekonkrēts.

  • Mājaslapas saturs nav testēts uz reāliem klientiem. Tas nenovērš klientu šaubas un bailes par kvalitāti, lietošanu, piegādi, utml.

  • Nav veikta pārbaude uz mobilajām ierīcēm un dažādiem internet pārlūkiem.

  • E-pasts un kontakti nav izvietoti labi redzamā vietā katrā lapā.

  • Pārāk ilgi jāgaida uz attēlu ielādi.

  • Zemas kvalitātes logo.

  • Dizainā ir pārāk daudz elementu, apmeklētājs apjūk.

  • Ēnainas fotogrāfijas, kas uzņemtas mitrā, lietainā laikā, var atstāt sliktu iespaidu uz mājaslapas apmeklētājiem. Nepieciešams nomainīt pret tādām, kas ir gaišas, uzņemtas saulainā laikā – rada pozitīvu iespaidu.

Ieteikumi veidojot mājaslapu

  • Mājaslapas saturs tiek rakstīts nevis sev, bet potenciālajiem klientiem.

  • Mājaslapai ir ļoti maz laika, lai uzrunātu un pārliecinātu apmeklētāju.

  • Mājaslapas apmeklētāji saturu nelasa kā grāmatu - viņi to skenē un meklē pazīstamus vārdus.

  • Mājaslapas apmeklētājiem neinteresē Tavas preces un pakalpojumi, bet gan veids, kā Tu vari viņiem palīdzēt atrisināt viņu problēmu jeb apmierināt vajadzību.

  • Mājaslapas apmeklētājiem patīk īsi teksti, kurus atbalsta foto, video, ikonas un citi vizuālie elementi.

  • Veidojiet virsrakstus, lai tie veidotu vienotu stāstu par produktu vai pakalpojumu.

  • Mājaslapas apmeklētāji nu jau ļoti bieži Tavu mājaslapu apmeklē mobilajā telefonā.

  • Esiet konservatīvi ar navigācijas kategoriju nosaukumiem, lietojiet Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Paveiktais, Kontakti. Apmeklētājiem tas ir pierasts un saprotams.

  • Pirmajā blokā nepieciešams ievietot mazu ievadtekstu, kas paskaidro būtību un piedāvājumu, unikalitāti un rada motivāciju turpināt apmeklējumu.

  • Izvietojiet uzticības elementus - sadarbības partneri, paveiktie darbi, komandas attēli, atsauksmes (īstas) - tas palīdzēs nokļūt tuvāk darījumam.

  • Sakārtojiet mājaslapas statistikas datu ievākšanu, mērķu uzstādīšanu analīzei (Google Analytics).

  • Darījumi reti notiek pirmajā apmeklēšanas reizē, sakārtojiet, lai mājaslapā ir izvietots kods, kas ļauj atkārtoti uzrunāt apmeklētājus pēc mājaslapas pamešanas.

  • Online čats ir izmēģināšanas vērts. To var izvietot konkrētos mājaslapas atvērumos (ne sākumlapā), lai uzrunātu jau ieinteresētus apmeklētājus. Tas var pozitīvi ietekmēt pārdošanu un atgriezenisko saiti no klientiem. Var aktivizēt čatu tiem apmeklētājiem, kuri atgriežas 3-4 reizi (ir ļoti ieinteresēti).

Piesakies bezmaksas konsultācijai

30 minūtēs:

  • veiksim individualizētu mājaslapas ekspertīzi

  • piemeklēsim Tavam biznesam piemērotāko risinājumu

  • izstāstīsim par sadarbības procesu un ieguvumiem

Mēs parasti atbildam 24 stundu laikā!